Kiss My Face Whenever Shampoo

09:00

Merhaba!
Bugün biraz Kiss My Face Whenever Şampuan'dan bahsetmek istedim sizlere. Ben bu deneme boy ürüne LilaKutu'nun hangi paketinde sahip olduğumu hatırlamıyorum bile. Elime geçeli uzun zaman oldu ki kullanalıda öyle. Fotoğraflayıp bir kenara atmışım. Belgeler arasında dolanırken gördüm ve hemen yazmak istedim. Son damlasına kadar kullandım bu ürünü. Zaten öyle çokta büyük birşey değil gördüğünüz üzere.


Organik saç şampuanı! 
Ürünün kokusu beni doğanın içine götürdü resmen.
Saçımda herhangi bir ağırlık yapmadı. Hiçbir şekilde kurutmadı ve dökmedi. Hatta saçınızı yıkadıktan sonra kalan bir kokusu var ki aşık oldum!


Firmanın dediğine göre ürün paraben ve sls içermiyormuş. Hiçbir şekilde hayvanlar üzerinde denenmemiş. 

Siz hangi organik şampuanları kullanıyorsunuz?
_______________________________________________

You Might Also Like

3 YORUM

  1. merhaba :)
    4 yıLdır burda yaşıyorum iNaNırmısıN burasıNıN suyu öyLe bi yaradıki saçıma ekstra hiçbir ürüN kuLLaNmıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ben Nude kullandım ve memnunda kaldım. Ama tabi seninki de denenmeye değer olabilir :)

    YanıtlaSil
  3. love your blog.
    wish you can make it in english version too =)
    xoxo

    melodyofmywords.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe