instagram günlüğü #1

12:23

Merhabaa :)
Bugün sizlerle instagram hesabımda neler var neler yok onları paylaşacağım.


Geçen sene kış aylarında sahip olduğum bir saç modelini paylaştım. Haliyle baya uzadı, beğendiniz mi?



Kadir Has Üniversitesi'nde olan bu fotoğraf sergisini dolaştık. Portreleri görmek isterseniz sergi 31 Ekim'e kadar devam ediyor:) Biz çok beğendik.



Okulun kütüphanesine çıkıp ders çalıştık. Okul beni yemeden benim onu yemem gerekiyor. Hangi akla hizmet mühendislik okuduğumu bende bilmiyorum. (hiç ilgi alanımın içinde değil-di) Birde ingilizce :/ Bana bol bol dua edin :*

Tabi birde kuralları çiğnedik. Siz yapmayın :)



Buda minicik bir outfitim. Okula rahat kıyafetler giymeye özen gösteriyorum. Aksi takdirde diken üstünde hissediyorum kendimi. 


Şirin mi şirin ananemin bana getirmekten bıkmadığı pijama üstlerinden biri buda. Aslında bol-salaş kıyafetler hoşuma gidiyor ve bende dayımın dolabında kendi tarzıma uygun birşey bulursam anında sormadan alıyorum. Zaten kaybettiğini sandığı eşyaları olursa "kesin Sümeyye almıştır" diyor artık. :) Buda dayımın kendine aldığı ama ananemin "bunu en iyisi torunuma getiriyim, sever o" dediği kıyafetlerden. Yerim, çok seviyorum kadını <3 




Ve bir önceki yazımda paylaşmış olduğum deneme makyaj #1 adlı fotoğrafım.
Makyajda neler kullandığımı görmeyenler varsa tıktık.


Benim ilk instagram günlüğüm böyle. Umarım beğenmişsinizdir :) Hepinizi çok seviyorum, kendinize iyi bakın! Mutlu pazarlar :* 
_________________________________________



You Might Also Like

4 YORUM

  1. makyajını sevdim ! güzel bir yazı olmuş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. İnstagramda paylaştığım herşeyi ama herşeyi beğenesim geldi.Biri beni durdursun !!
    Çok duru bi güzelliğin var ve bu postunda paylastıgın saçlarına da bayıldım tarz olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim canım :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe