Deneme Makyaj #1

12:31

Merhaba herkese yeniden!
Bugün eve hapsoldum vee bloga yazı yüklemek istedim fırsattan istifade. Bir değişiklik yapıp acemi makyajı yaptım ve görüşlerinizi almak istedim. Umarım beğenirsiniz:) 



Fondöten olarak Clinique Even Better Spf 15/ 05 neutral kullandım.
Aydınlatıcı ve göz altlarımı kapatmak için Rimmel London Match Perfection 030 kullandım.
Devasa sivilcelerim için Bourjois Healty Mix 53 kullandım.
Göz makyajından önce Mac Fast Response Eye Cream kullandım
The Balm Nude Tude Eyeshadow paletinden stubborn,sexy ve snobby farlarını kullandım.
Kirpiklerim için Rimmel London Lash Accelerator Endless kullandım. Kirpiklerimi korkarak kıvırdığımdan yine  kıvıramamışım :)
Allık olarak The Balm Hot Mama kullandım.
Kaşlarımı Flormar Eyebrow Pencil ile doldurdum.

ve dudaklarımda Essence Mini Lipgloss var ama fotoğraflamamışım :D

Umarım beğenmişsinizdir, şimdilik elimden gelen bu kadar :/
___________________________________________

You Might Also Like

17 YORUM

  1. gözlerinin güzel rengine uyumlu günlük çok hoş bir makyaj olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Hicte acemi makyaji olmamis bayildim:)

    YanıtlaSil
  3. Pardon ama nerde o devasa sivilceler ??? :)) bence fıstık gibi olmuş sivilce falan da yok :)

    YanıtlaSil
  4. Cok guzelll olmus gozlerin de cok guzel gozukuyor :)

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış canım. :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe