The Balm Hot Mama

11:46

Merhaba yeniden!
Gratis'in meşhur bayram indirimi alışverişimden sizlere bahsetmiştim.  
(bilmeyenler için tık
The Balm ürünlerinde %50 indirimi duyunca kendimi tutamayıp mağazaya koştum ve the Balm Hot Mama allığı aldım. Duymayan kalmamıştır heralde :/ Ben bu allığın rengine bayıldım. Şeftali renkli bir allık, kendime en çok yakıştırdığım tonlarda. Gerçi üründen önce ürünlerin tasarımı sizi büyülüyor ya, neyse! Kozmetik ürünü değilde şeker alıyormuşsunuz gibi..
Ürün 7,08 gr ve indirimsiz fiyatı 27 TL
İndirimlere rastlarsanız daha ucuz fiyatlara sahip olabilirsiniz. Fiyatını kat kat karşılayan bir ürün bence.
Mıknatıslı bir kabı var, the Balm'ın birçok ürününde olduğu gibi.
Paketin içinde fırça yok, bence bir önemi de yok ama kimilerimiz küçük fırçalara bayılıyor. Zevk:)
Ürün ışıltılı bir yapıya sahip.
Tozutma yapıyor mu? Eh işte.
Ben ürünü beğendim mi? Kesinlikle!
Gelelim şimdi görsellere..


the Balm HOT MAMA

Ürünü sizler için farklı ortamlarda fotoğrafladım. Güneşli ve gölgeli yerlerde nasıl durduğunu görün istedim, umarım beğenmişsinizdir.


 Bu ürünü beğendiniz mi? Yorumlarınız neler?
__________________________________________


You Might Also Like

34 YORUM

  1. the balm ürünleri her zamanki gibi muhteşem...renge bayıldım.gülee güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok beğeniyorum bu allığı:) güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. Balmın vagecemedigim allıgi elimden dusmuyor gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde öyle olacak gibi duruyor, gittikçe daha çok seviyorum bu allığı, güle güle kullanalım o zaman :)

      Sil
  4. such a pretty color, and i am a sucker for packaging! love the retro print on the cover. also, thank you for dropping by my blog and following, followed back <3

    x
    http://1finedai.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Hi, dear! Thanks for following me!
    Sure, followed you back on both platform :)

    http://kinssy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Lovely color!

    Would you like to follow eachother? let me know!

    X,E

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you!
      Can you write your blog address?
      x.!

      Sil
  7. Nice post dear! Love it :) Mind to follow each other? ^^~

    Join my Pretty Little Things Giveaway, win pretty jewelry from Romwe. Click HERE. OPEN WORLDWIDE!! Ends in August 25th.
    Cheers,
    Karina Dinda R. ♥
    BLOG | TWITTER | INSTAGRAM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Karina!
      Now i am following you on GFC.
      x. ♥

      Sil
  8. Ben de gitmiştim ama hot mama kalmamıştı :( alamadım

    Sizi de bana beklerim

    YanıtlaSil
  9. http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan canım çok güzel :)

    YanıtlaSil
  11. i've just nominated you to The Liebster Award
    do checkout my blog for details

    and also would you like to follow each other via GFC?
    do reply at my blog as so i can follow up

    thank you :)


    rainxdropz.blogspot.sg

    YanıtlaSil
  12. Nice post...

    Maybe we can follow each other..!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you!
      Now i am following you on GFC and Instagram.
      x!

      Sil
  13. nice blush! :)

    would you like to follow each other on GFC? Let me know! :)

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ENTER AHAISHOPPING GIVEAWAY: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2013/08/ahaishopping-giveaway.html

    YanıtlaSil
  14. Bu tonlarda bir allık arıyordum. Kesinlikle deneyeceğim!
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan güzel renk seçimi.

    YanıtlaSil
  16. Bayılıyorum ışıltısına :)

    YanıtlaSil
  17. Bayram indiriminden alayım dedim ama kalmamıştı malesef her ürünü vardı bir allık yoktu :(

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe